Przesuń swoje działania w dziedzinie dzwonienia w tryb wyższy i 100% zdalnie

Przesuń swoje działania w dziedzinie dzwonienia w tryb wyższy i 100% zdalnie

Reklamy telewizyjne i radiowe, reklama, targi, public relations i seminaria to skuteczne metody promocji. Niemniej jednak jedynym powodem, dla którego klienci stale kupują od Ciebie, jest kontakt z nimi za pomocą telefonu, czatu lub innych środków komunikacji.

Jeśli chcesz nawiązywać kontakt szybko, oto miejsce, gdzie 100% zdalne wirtualne call center pozwala nawiązywać kontakty, przekonywać i utrzymywać klientów w dowolnym kraju na świecie.

Te dwie kategorie klientów chcą ciągle od Ciebie słyszeć:

Pierwszą kategorią klientów, którą musisz mieć na szczycie swojej listy, są Ci najbardziej aktywni. To właśnie ci klienci generują 80% przychodu. Są to podstawowi klienci w każdym biznesie.

Drugą kategorią są potencjalni klienci, którzy mogliby stać się Twoimi stałymi nabywcami. Ci klienci wykazują naturalne zainteresowanie produktami podobnymi do Twoich. Duża część z nich obecnie kupuje od Twoich konkurentów. Ale kto wie, jak długo to potrwa.

Podnosząc ciągle wskaźnik kontaktów z tymi dwiema powyższymi kategoriami, zwiększysz przychody astronomii, rozpoczynając od dzisiaj.

Dialery, z którymi możesz pracować. Finansowanie, z którym można żyć

Czy korzystałeś z ręcznego wybierania numerów podczas dzwonienia? Czy było to opłacalne? A może to były manualne wysiłki polegające na wpisywaniu numerów telefonów na ekranie i naciskaniu każdego klawisza na telefonie przez 8 godzin non-stop. Patrzyłeś na tych, którzy korzystali z automatycznego systemu wybierania.

Pomyślałeś, że może manualne wybieranie zapłaci się w przyszłości, gdy zamkniesz kilka dobrych sprzedaży. Następnie wreszcie wypróbujesz system wybierania automatycznego. Czy to jest znacznie lepsze?

Oto prawdziwe liczby, abyś zrozumiał zdolności ręcznych w porównaniu do automatycznych dialerów, takich jak predictive dialer.

Ręczne wybieranie. Jak szybko pojedynczy agent może wpisywać numery, naciskać przyciski i dzwonić? I oto jak to wygląda: 110 prób wybierania, 38 żywych rozmów, 63 minuty rozmów. I wskaźnik konwersji wynosi około 1% spośród tych 38 żywych połączeń.

Dodajmy do tego słuchanie niezliczonych wiadomości wstępnych, automatów telefonicznych. Czy myślisz, że zwykłe telefony potrafią ich uniknąć? Nigdy nie miały takiej zdolności, ponieważ to cecha złożonych, ale praktycznych systemów. Czytaj dalej.

Podsumowując, na koniec dnia, z 10 operatorami w centrum obsługi, wybierając numery ręcznie, masz 1100 kontaktów, 385 żywych połączeń i 11 sprzedaży. To nawet nie zbliża się do Twoich celów, prawda?

Predictive Dialer śmieje się z ręcznych wysiłków

Predictive dialing. Oprogramowanie centrum obsługi dzwonieniowej odnosi się do złożonego systemu, którego celem jest sprawienie, aby dzwonienie było łatwe i jednym kliknięciem. Oto o co chodzi.

Proces dzwonienia tego niezwykłego dialera wygląda następująco. Predictive używa inteligentnego algorytmu do obliczenia tempa wybierania numerów, na podstawie ustawień, parametrów statystycznych i listy numerów do wybrania, dla grupy operatorów w celu maksymalizacji ich obciążenia (i minimalizacji czasu bezczynności).

Proces wybierania następnego numeru rozpoczyna się dokładnie w chwili, gdy agent mówi: „Dziękuję i miłego dnia”. Agent ma kilka sekund na przygotowanie się do następnej rozmowy.

Dzięki temu dialer gwarantuje maksymalny czas rozmowy i minimalny czas bezczynności operatorów podczas całego sesji dzwonienia.

Jeśli porównasz predictive dialing z ręcznym wybieraniem, wyniki są imponujące: 250 prób wybierania i 188 żywych połączeń, 336 minut rozmów na żywo. Wskaźnik konwersji wynosi około 2,5% dzięki braku konieczności ręcznych wysiłków.

Ogromną zaletą wśród innych systemów wybierania jest możliwość unikania automatów telefonicznych i sygnałów zajętości. Agenci wiedzą z góry, że zmiana jest w 100% zapełniona żywymi rozmowami, inteligentnymi rozwiązaniami, przekonywaniem klientów, testowaniem ofert sprzedaży itp.

Oto dane dotyczące tylko 10 agentów z predictive i jak różnią się od innych systemów, przy średnim czasie rozmowy 1,5 minuty na jednego klienta: 2500 kontaktów, 1800 żywych połączeń, 3360 minut rozmów na żywo i 62 sprzedaże.

Dlatego predictive dialer śmieje się z ręcznych wysiłków. Ponadto, im więcej agentów jednocześnie korzysta z predictive, tym dokładniej oblicza prędkość wybierania. W rezultacie Twoje centrum obsługi ma mniejsze szanse na wysoki wskaźnik porzucania połączeń.

Wystarczająco dużo czasu, aby przekonać każdego klienta za pomocą Power Dialer

Power dialer. Ma nieco inny proces wybierania niż predictive. W skrócie, natychmiast wybiera następny numer telefonu na liście po zakończeniu rozmowy z klientem. Agent nie jest ograniczony ograniczonym czasem rozmowy i ma wszystko, co potrzebne do zamknięcia sprzedaży lub znalezienia rozwiązania.

Oto dane dotyczące 1 agenta, zmiana 8-godzinna, przy średnim czasie rozmowy 2 minuty. Podsumowując, mamy 150 żywych połączeń, 120 minut rozmów na żywo i 2% wskaźnik konwersji. W rezultacie dla 10 agentów to 1500 żywych połączeń, 1200 minut rozmów na żywo i wskaźnik konwersji wynoszący 2%.

Predictive i power dialer mają unikalne cechy i cele.

Predictive jest niezwykle przydatny do dzwonienia do list z niskim wskaźnikiem odebrania, takich jak zimna baza klientów. Dzięki temu predictive oszczędza Twoim agentom maksymalny czas przy minimalnym wysiłku (w porównaniu z ręcznym wybieraniem).

A power dialer jest doskonały do dzwonienia do ciepłych leadów. Są to wyjątkowo odpowiedzialni klienci, którzy proszą o oddzwonienie, rozmawiają z Tobą na temat produktu do zakupu, wypełniają formularz zamówienia, itp.

Obydwa systemy mają funkcję unikania automatów telefonicznych i sygnałów zajętości. Oto najnowsza historia o miliarderze z branży call center, który uwierzył w oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej. Artykuł został niedawno opublikowany przez magazyn Forbes, oto o co w nim chodzi.

Priorytetowa inteligencja leadów

Podczas zmiany najlepszym rozwiązaniem jest dzwonienie do klientów, którzy prawdopodobnie odbiorą telefon ze względu na lokalizację, aktywność zakupową, dochód, itp. To tutaj pomaga inteligencja oceny leadów.

Umieść najbardziej opłacalne połączenia i odpowiedzialnych klientów na szczycie swojej listy. Następnie płynnie przetwarzaj te najważniejsze połączenia jako pierwsze, pozostawiając inne na resztę dnia.

„Kochanie, dzwoni ktoś z lokalnego numeru telefonu. Proszę podnieś słuchawkę.”

To brzmi tak, gdy Twoi klienci widzą lokalny numer telefonu. Dzwonienie do klientów z znajomego numeru telefonu to najlepsza decyzja, aby zamknąć maksymalną liczbę sprzedaży w minimum czasu.

W przeciwnym razie klienci są zbyt sceptyczni, by odebrać telefon od nieznanego lub zagranicznego numeru dzwoniącego. Faktycznie, kiedy klienci widzą te nieznane identyfikatory dzwoniących, są przekonani, że za chwilę usłyszą ofertę sprzedażową.

Dzwonienie zgodnie z prawem, aby chronić swój portfel i reputację

W dzisiejszych czasach, ze względu na Traced Act i wdrożenie STIR/SHAKEN, musisz przestrzegać przepisów regulacyjnych w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Europie Zachodniej i innych krajach.

Chociaż te prawa mają na celu ochronę klientów przed niechcianymi rozmowami roboczymi i oszustwami. Oto kilka powodów, dla których potrzebujesz automatycznych wybieraczy.

Dzięki oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej, zwłaszcza power i predictive dialerom, masz 100% gwarancję zgodności z lokalnymi przepisami takimi jak FTC w Stanach Zjednoczonych lub Ofcom w Wielkiej Brytanii.

Te dialery posiadają zgodność ze strefami czasowymi i funkcję list DNC (Do Not Call) w celu umożliwienia legalnych, a jednocześnie opłacalnych połączeń.

Jak zamienić połączenia w pieniądze?

Voiptime Cloud oferuje te dialery i regularnie dostarcza małym i średnim przedsiębiorstwom wysokiej jakości oprogramowanie do telemarketingu, aby dzwonić legalnie, szybko i efektywnie.

Na życzenie nasi klienci mogą zachować swoją istniejącą telefonię, korzystając z funkcji „bring your own carrier” (BYOC). Od 2009 roku spełniamy najbardziej wymagające żądania ofert (RFP) od kierowników centrów obsługi.

Obecnie nasz zespół jest dostępny, ale eksperci przewidują szybki przejazd do chmury przez większość małych i średnich przedsiębiorstw w 2022 roku. Dlatego zachęcamy Cię do kontaktu z nami już dziś, aby być naszym klientem według harmonogramu.

Redaktor